Alla dessa val..

Det finns så mycket val och beslut att ta inför ett bröllop. En del är svåra, en del är roliga och vissa mindre roliga. Sedan finns det ändå några som är ganska lätta.
Och brudtärnor var ett från början svårt beslut men så fort jag satte mig ner och kände efter så fanns det bara ett alternativ. Bara ett alternativ som kändes rätt av hela mitt hjärta.
Jenny och Tess kommer vara lika perfekta brudtärnor som dom är vänner. Och det är ju inte en nackdel att dom är två söta, blonda "midgets" som t om kommer vara vackra i puffärmar ;)

Kommentarer
Postat av: Jempy the brudtärna

Jag är gärna med och bollar dina ideér nån kväll eller dag för den delen...för det hör ju liksom till...vi får fixa tid till det..och duu..puffärm...hmmpff...vi har ju en liten makt hoppas jag..annars, tar du mutor? ;) Puss

2010-08-11 @ 22:21:30
Postat av: Sandra

Ja, jag tar mutor :)

2010-08-11 @ 23:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0